Ajajaj!

Hejsan!
Jag vet jag vet jag vet,skit dålig uppdatering.
Jag kom iaf hem igår från farmor,vi hade skit kul kollade på bio den hette typ i rymden finns inga känslor,den var faktist ganska bra!
Men det som inte är lika bra är att jag har skit ont i magen :(
vet inte vad det är jag har haft så två gånger innan oxå och jag fick typ åka till alla möjlga sjukhus och ta sprutor,och jag som HATAR sprutor!
Not good,man vill ju liksom tillbringa sin nästan sista lovdag på kompisar,istället för att bara ligga och ha ont liksom!a
Och imorgon så fyller pappa år också,så ja vet liksom inte vad jag ska ge honom ngt förslag?:)
hejdå,sötnosar!

Kommentarer
Postat av: malva

krya sötnos!

du kan ge han choklad och trisslotter,de finns ju att köpa i gnesta ;) <3

2010-11-06 @ 13:40:16
Postat av: rebecca

2010-11-06 @ 21:41:31
URL: http://beccanilssons.blogg.se/
Postat av: rebecca

krya på dig!

du kanske kan köpa chokladask eller någonting jag brukar iallafall göra det!:)<3

2010-11-06 @ 21:42:09
URL: http://beccanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0